مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-12فرهنگي

10 هزار نفر فیلم های جشنواره فجر مشهد را تماشا کردند


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: 10 هزار نفر، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی، به تماشای فیلم های جشنواره فجر مشهد نشستند.

  - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر مروارید با بیان اینکه حضور مردم در سینماها با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، الگویی از مشارکت همراه با سلامت مردم در سینماها، بود گفت: این الگو می تواند برای سایر رویدادهای فرهنگی و هنری کشور نیز نهادینه شود.

وی با بیان اینکه هجدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد با اکران جدول کامل سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به کار خود پایان داد، تاکید کرد: حدود 10 هزار نفر در مشهد، با رعایت پروتکل های بهداشتی، به تماشای فیلم های این جشنواره در سینماهای هویزه، آفریقا (سینمای رسانه)، سیمرغ، اطلس، گلشن و ویلاژ توریست در 2 سانس 15 و 18 نشستند.

مروارید افزود: سینمای رسانه در هر نوبت، میزبان یکصد نفر از اهالی رسانه و یکصد و پنجاه نفر از اصحاب فرهنگ وهنر بود.

دبیر هجدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، ادامه داد: ژانرهای درام اجتماعی، آسیب شناسی فرهنگی، دفاع مقدس، انتخاب های اخلاقی، فن زندگی، عدالت خواهانه، و کمدی اجتماعی، در این دوره جشنوار ه ازائه شد.

وی در خصوص برنامه های جنبی این جشنواره گفت: سومین جشن سیمرغ سینمای خراسان نیز، همزمان با این جشنواره به مدیریت انجمن سینمای جوان برگزار شد و 13


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار نفر فیلم های جشنواره فجر مشهد را تماشا کردند

10 هزار نفر فیلم های جشنواره فجر مشهد را تماشا کردند