مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-12سياسي

اقدامات دولت با توجه به شرایط سخت کم نظیر است


فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به شرایط تحریم و شیوع بیماری کرونا، تاکید کرد که اقدامات و خدمات دولت با توجه به شرایط سخت کنونی، کم نظیر بوده است.

- ایسنا/فارس فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به شرایط تحریم و شیوع بیماری کرونا، تاکید کرد که اقدامات و خدمات دولت با توجه به شرایط سخت کنونی، کم نظیر بوده است.

محمدرضا امیری در آیین افتتاح آموزشگاه 9 کلاسه خیر ساز مرحوم هنر پرداز روستای کفری جمال آباد، ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ما اعتقاد داریم به فرمایش رهبرمان که آینده روشن و از آن ماست.

این انقلاب گذشته پر افتخار ملت ایران را احیا کرده است و استمرار خواهد داشت و همه ما وظیفه خود می دانیم آرمانهای بلند امام راحل و ملت ایران را زنده نگه داریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از فرمانداری شیراز، امیری آموزش و پرورش را یکی از اولین نهادهای اجتماعی برشمرد که نقش محوری در انتقال ارزشهای اجتماعی، آداب و رسوم و دانش و در یک کلام نقشی محوری در *انتقال فرهنگ* را برعهده دارد و بستر این انتقال، مدرسه است که خانه دوم ماست و علاوه بر ابتدایی ترین کارکرد خود که آموزش سواد خواندن و نوشتن است، امروزه کارکردهای گسترده ای همچون آموزش سواد عاطفی، سواد ارتباطی، رسانه ای، رایانه ای، تربیتی و غیره را نیز به خود گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدامات دولت با توجه به شرایط سخت کم نظیر است

اقدامات دولت با توجه به شرایط سخت کم نظیر است