مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-12سياسي

سومین روز محاکمه ترامپ؛ نام ایران به میان آمد


خواکین کاسترو دادستان منتخب مجلس نمایندگان در محاکمه ترامپ، گفت تحریک ترامپ برای یورش به کنگره باعث شد تا ایران، روسیه و چین و حتی متحدانی چون کانادا، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سومین روز محاکمه ترامپ در سنای آمریکا با اتهام تحریک برای شورش در حالی از ظهر پنج شنبه آغاز شد که 9 عضو مجلس نمایندگان به عنوان دادستان پرونده به تشریح دلایل و استدلال خود برای اثبات ارتباط ترامپ با شورش 17 دی ماه ادامه دادند.

امروز آخرین روز برای تشریح مقدماتی این کیفرخواست است و از فردا نوبت به وکلای ترامپ می رسد تا در مدت 2 روز و به مدت 16 ساعت، دفاعیات خود را ارائه دهند.

در بخشی از این استدلال ها، کاستر اظهار کرد: برای بدتر کردن اوضاع، دشمنان ما حتی از وقایع 17 دی ماه نه تنها برای تحقیر آمریکا، بلکه برای توجیه رفتار ضد دموکراتیک خود استفاده می کنند و آمریکا را منافق می خوانند.

این چیزی است که دولت چین می گوید.

سخنگوی وزارت امور خارجه چین گفت: شورش های پایتخت باید موجبات بازتاب عمیق قانونگذاران آمریکایی در مورد چگونگی بحث در مورد جنبش دموکراسی خواهی در هنگ کنگ را فراهم کند که نشان می دهد ایالات متحده در حالیکه با ناآرامی های خودش در خانه مبارزه می کند، در محکوم کردن سرکوب اعتراض های آن شهر، ریاکارانه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین روز محاکمه ترامپ؛ نام ایران به میان آمد

سومین روز محاکمه ترامپ؛ نام ایران به میان آمد