مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-12فرهنگي

غنی سازی محتوایی و کیفی گرایی تئاتر آذربایجان شرقی ضروری است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه رفع مشکلات تئاتر نیازمند همکاری نمایندگان مجلس است، گفت: غنی سازی محتوایی و کیفی گرایی تئاتر آذربایجان شرقی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، قاسم ناظمی در نخستین نشست مشترک با اهالی فرهنگ و هنر استان با اشاره به اینکه تئاتر به عنوان هنری اندیشه ساز جایگاهی برجسته در میان رشته های هنری آذربایجان شرقی دارد، افزود: تئاتر هنری تأثیرگذار است و با توجه به پیشینه این هنر در استان و جایگاهی که با همت هنرمندان در سطح کشور به خود اختصاص داده، نخستین نشست با اهالی فرهنگ و هنر را به این هنرمندان اختصاص دادیم تا پیرامون نقاط قوت و کاستی های این حوزه به گفت و گو بپردازیم.

وی برخی مشکلات حوزه هنر تئاتر را مربوط به ریشه های قانونی آن دانست و گفت: برای رفع این مشکلات می بایست ارتباط و تعاملی سازنده با نمایندگان مجلس و یا متولیان حوزه فرهنگ و هنر داشته باشیم چراکه برخی از این مشکلات می بایست با وضع قانون و یا اصلاح آن مرتفع گردد.

ناظمی بر لزوم همدلی و همراهی بیش از پیش اهالی تئاتر تاکید و اضافه کرد: باید فعالان این حوزه با انسجام و همدلی بیشتر نقاط قوت تئاتر آذربایجان را تقویت کرده و مشکلات را با یاری یکدیگر و همراهی مدیران فرهنگی حل و فصل کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غنی سازی محتوایی و کیفی گرایی تئاتر آذربایجان شرقی ضروری است

غنی سازی محتوایی و کیفی گرایی تئاتر آذربایجان شرقی ضروری است