مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 07:052021-02-12سياسي

امتناع فرماندار بن از مصاحبه در مورد معضل فاضلاب/ فرماندار: از آبفا پیگیری کنید


در خصوص فاضلاب بن و اقدامات صورت گرفته از جانب من خبری اعلام نخواهد شد من پیگیر مسائل این طرح هستم و کار در حال انجام شدن است اما اخبار مربوطه به این مسئله را روابط عمومی اداره آب و فاضلاب اطلاع رسانی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به دنبال ثبت سوژه فاضلاب 20 ساله شهر بن کی تکمیل می شود؟ در سامانه فارس من خبرنگار فارس این موضوع را در ماه گذشته از مسؤولان شهر بن و استان پیگیری کرد، طی این پیگیری ها اولین مصاحبه با فرماندار صورت گرفت که آلودگی ناشی از فاضلاب را تایید نکرد.

فرماندار بن با غیرکارشناسی خواندن اظهارات مردم در خصوص آلودگی آب های قنوات و چشمه ها، مدعی شده بود: در مسیر انتقال فاضلاب به تصفیه خانه که هنوز تکمیل نشده هیچ قنات و چشمه و چاهی وجود ندارد و این حجم از انشعاب فروخته شده بسیار جزیی است و مشکل فنی ندارد.

هم منتشر شدند و جنبه های مختلف این آلودگی پیگیری و ادعای آقای فرماندار نقض شد و مسؤولان قول دادند که طی دو هفته این مشکل مرتفع شود و تصفیه خانه این شهر کامل شود.

آخرین اظهارات فرماندار بن: مصاحبه نمی کنم برای بررسی ابعاد پیشرفت این مسئله پس از چند هفته خبرنگار مربوطه با فرماندار شهرستان بن تماس حاصل کردند تا از انجام قطعی کار اطمینان حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتناع فرماندار بن از مصاحبه در مورد معضل فاضلاب/ فرماندار: از آبفا پیگیری کنید

امتناع فرماندار بن از مصاحبه در مورد معضل فاضلاب/ فرماندار: از آبفا پیگیری کنید