مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 07:152021-02-12اجتماعي

500 شغل برای مددجویان بهزیستی زنجان ایجاد می شود


مدیرکل بهزیستی استان زنجان به اشتغال مددجویان بهزیستی اشاره کرد و گفت: در قالب طرح خود کفایی برای 500 نفر مددجوی بهزیستی استان زنجان اشتغال ایجاد می شود.

- محمد محمدی قیداری در گفتگو با خبرنگار مهر به اشتغال مددجویان بهزیستی اشاره کرد و گفت: از قالب طرح خود کفایی برای 500 نفر مددجوی بهزیستی استان زنجان اشتغال ایجاد می شود.

وی با بیان اینکه توانمندسازی معلولان استراتژی سازمان بهزیستی است و بهزیستی به توانمند کردن معلولان توجه جدی دارد، اظهار کرد: اشتغال معلولان باعث استقلال آنها می شود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه بهزیستی استان در ایجاد اشتغال معلولین خوب عمل کرده است، گفت: یکی از مهم ترین نیازها معلولان اشتغال است و ایجاد اشتغال برای این افراد با ارائه تسهیلات، کمک های بلاعوض و حمایت های دولتی به ویژه اجرای قانون سه درصدی اشتغال معلولان در دستگاه های دولتی و خصوصی است.

محمدی قیداری ابراز داشت: بهزیستی استان زنجان برای ایجاد زمینه های اشتغال برای معلولان تلاش می کند و تا پایان سال اشتغال مددجویان تقویت می شود.

وی از افتتاح 100 طرح و پروژه مهم بهزیستی استان زنجان طی ایام دهه فجر خبر داد و گفت: 40 مرکز مثبت زندگی و 40 واحد مسکن مددجویی در استان افتتاح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 شغل برای مددجویان بهزیستی زنجان ایجاد می شود

500 شغل برای مددجویان بهزیستی زنجان ایجاد می شود