مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 07:452021-02-12سياسي

طرح برخی مسائل توسط برخی وزرا به صلاح جامعه نیست


نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در مورد اظهار نظرهای اخیر وزرای اطلاعات و ارتباطات ابراز گلایه کرد و طرح برخی مسائل را به صلاح جامعه ندانست چرا که باعث بروز شائبه و نگرانی در بین مردم می شود.

- ایسنا/یزد نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در مورد اظهار نظرهای اخیر وزرای اطلاعات و ارتباطات ابراز گلایه کرد و طرح برخی مسائل را به صلاح جامعه ندانست چرا که باعث بروز شائبه و نگرانی در بین مردم می شود.

دکتر سید جلیل میرمحمدی میبدی شب گذشته در نشست مجازی با خبرنگاران، اظهار کرد: اگر هم افزایی مناسبی بین مسئولان بود، بسیاری از مشکلات مردم حل می شد چرا که برخی گاهاً فرافکنی می کنند و توپ را در زمین دیگری می اندازند و خودشان را مبرا می کنند، البته خوشبختانه فضای همدلی خوبی بین دولت و مجلس وجود دارد که امیدوارم آثار مثبت آن را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: هر چند هنوز نمی توان ارزیابی دقیقی از عملکرد مجلس ارائه کرد ولی پتانسیلها و ظرفیت های خوبی در مجلس وجود دارد و می توان اثربخش تر اقدام کرد البته بعد از عنایت مقام معظم رهبری مبنی بر کارآمدی و انقلابی بودن مجلس، گاهاً برخی حواشی برای مجلس ایجاد شد ولی در مجموع امیدواریم در سال آینده همراهی و همکاری بهتری بین مجلس و دولت برقرار شود و به سمت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح برخی مسائل توسط برخی وزرا به صلاح جامعه نیست

طرح برخی مسائل توسط برخی وزرا به صلاح جامعه نیست