مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 07:552021-02-12اقتصادي

ابتلای برخی طیور باغ پرندگان قم به آنفلوآنزای فوق حاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه سازمان دامپزشکی آمده است که بر اساس بررسی های انجام گرفته آزمایشگاهی، بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تعدادی از پرندگان باغ پرندگان شهر قم، - سازمان دامپزشکی کشور در اطلاعیه ای ابتلای تعدادی از پرندگان باغ پرندگان شهر قم را به آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان تایید و اعلام کرد که موارد معدودی از پرندگان دریاچه زریوار شهر مریوان نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در اطلاعیه سازمان دامپزشکی آمده است که بر اساس بررسی های انجام گرفته آزمایشگاهی، بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در تعدادی از پرندگان باغ پرندگان شهر قم، به تایید این سازمان رسیده است.

بنا به اطلاعیه سازمان دامپزشکی کشور؛ با شناسایی و تایید بیماری فوق حاد پرندگان در باغ پرندگان قم، در راستای برنامه ملی کنترل بیماری آنفلوآنزای فوق پرندگان نسبت به انجام موازین بهداشتی قرنطینه ای در شعاع های اپیدمیولوژیک این مناطق، اقدام شده است.

همچنین از تمام صاحبان واحد های مرغداری، مدیریت باغ های پرندگان، پرورش دهندگان طیور زینتی و طیور بومی درخواست شده است تا نسبت به رعایت کامل ضوابط بهداشتی در واحد های خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتلای برخی طیور باغ پرندگان قم به آنفلوآنزای فوق حاد

ابتلای برخی طیور باغ پرندگان قم به آنفلوآنزای فوق حاد