مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 10:002021-02-12اقتصادي

زمان و شرایط جدید وام 25 میلیونی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری اعلام شد


تسهیلات نوبت جدید به آن دسته از فرزندان یا نوه های تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری تعلق می گیرد که خودشان و همسرشان برای اولین بار ازدواج کرده باشند.

- جی پلاس، اکبر افتخاری مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: در ادامه سیاست حمایت اجتماعی و اجرای طرح های رفاهی برای بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، ثبت نام اینترنتی پنجمین مرحله ارائه تسهیلات وام ازدواج فرزندان بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق (سومین مرحله در سال 1399) به مبلغ 25 میلیون تومان از ساعت 8 صبح روز شنبه 25 بهمن ماه 99 تا روز جمعه 8 اسفندماه در درگاه خدمات الکترونیک صندوق به نشانی sabasrm.

ir اجرایی می شود.

او با یادآوری اینکه دی ماه امسال دومین مرحله وام ازدواج فرزندان در سال 1399 به مبلغ 25 میلیون تومان برای افراد واجد شرایط به حساب بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش واریز شد ، اظهار کرد: نوبت اول این تسهیلات به مبلغ 20 میلیون تومان برای واجدین شرایط، در تیرماه امسال پرداخت شده بود.

او ادامه داد: تسهیلات نوبت جدید حداکثر 1000 فقره بوده و به آن دسته از فرزندان یا نوه های تحت تکفل بازنشستگان، موظفین و همسر وظیفه بگیر صندوق بازنشستگی کشوری تعلق می گیرد که خودشان و همسرشان برای اولین بار ازدواج کرده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان و شرایط جدید وام 25 میلیونی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری اعلام شد

زمان و شرایط جدید وام 25 میلیونی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری اعلام شد