مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 10:052021-02-12ورزشي

سردرگمی قهرمانان برای اخذ کمک های مالی و رسیدن به قهرمانی


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر ورزش و جوانان از سردرگمی قهرمانان برای اخذ کمک های مالی و رسیدن به قهرمانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری بعد از ظهر امروز در دیدار جامعه ورزش و جوانان با وزیر ورزش و جوانان که در استانداری گلستان برگزار شد، اظهار کرد: جوانان علاوه بر نیاز خانه جوانان حتی نیازمند باغ جوانان است و می توان در دل این باغ جوان اتفاقات بزرگی مثل کتابخانه جوانان، مرکز پاسخگویی به نسل جوانان و اقدامات مختلفی را در این باغ جوان داشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به مرز مشترک با ترکمنستان پیشنهاد می کنم هفته های فرهنگی و ورزشی مشترکی را با ترکمنستان و حتی استان های همسایه را داشته باشیم.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: گلستان در حوزه آسیب های اجتماعی رنج می برد و نیاز دارد با توسعه اماکن و فعالیت های ورزشی این آسیب ها را کاهش دهیم.

منتظری بیان کرد: یکی از مزیت های ورزش استان ورزش کبدی است که با این ورزش می توانند پرچم ایران را در بلندترین میادین ورزشی به اهتزاز درآوردند ولی خانه کبدی ندارند.

وی گفت: قهرمان حوزه دوچرخه سواری دور می زند به این سو و آن سو که یک کمک مالی را برای رسیدن به قهرمانی کسب کند که این مبتلا به تمام قهرمانان ورزشی هم است که جای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردرگمی قهرمانان برای اخذ کمک های مالی و رسیدن به قهرمانی

سردرگمی قهرمانان برای اخذ کمک های مالی و رسیدن به قهرمانی