مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 10:452021-02-12سياسي

نامگذاری میدانی به نام مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در تبریز


با تصویب اعضای شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز، یک میدان به نام مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در این شهر نامگذاری شد.

- نامگذاری میدانی به نام مرحوم "آیت الله هاشمی شاهرودی" در تبریز ایسنا/آذربایجان شرقی با تصویب اعضای شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز، یک میدان به نام مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در این شهر نامگذاری شد.

با درخواست بنیاد معارف اهل بیت و تصویب شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز، میدان واقع در بلوار شهدای غواص، روبروی مجتمع قضایی در حوزه شهرداری منطقه 9 به نام این عالم فقید نامگذاری شد.

آیت الله شاهرودی، دارای مدرک اجتهاد بوده و ریاست قوه قضاییه، عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام، عضویت در شورای نگهبان، عضویت در مجلس خبرگان رهبری، عضو موسس جامعه روحانیت مبارز عراق، موسس و رییس مجمع اعلای انقلاب اسلامی عراق، رییس دایره المعارف فقه اسلامی و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در کارنامه کاری ایشان دیده می شود.

به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، آیت الله شاهرودی پس از تحمل یک دوره بیماری، در سوم دی ماه 1397 در سن 70 سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامگذاری میدانی به نام مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در تبریز

نامگذاری میدانی به نام مرحوم آیت الله هاشمی شاهرودی در تبریز