مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-12سياسي

تدارکی برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:مهمترین برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان مرکزی تهیه دانشنامه استان مرکزی است.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:مهمترین برنامه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان مرکزی تهیه دانشنامه استان مرکزی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در کارگاه تخصصی دانشنامه دفاع مقدس گفت: یکی از رویکردهای که امسال در ستاد چهل سالگی دفاع مقدس در استان مورد توجه بود پرداختن به محرومیت زدایی به ویژه در نقاط کم برخوردار بود چرا که ترویج فرهنگ دفاع مقدس باید در همه ابعاد اتفاق بیفتد.

کریمی ادامه داد: در همین راستا به مناسبت ایام الله دهه فجر پروژه ها و برنامه های قابل توجهی در جهت رفع محرومیت زدایی در سطح استان انجام شد که با تاسی از فرهنگ دفاع مقدس و در قالب برنامه های ستاد چهل سالگی انجام شدند و خوشبختانه آثار و خیرات زیادی برای اشتغال، معیشت، رفع نیازهای اساسی مردم و ایجاد پویایی و نشاط در مناطق استان داشتند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: خوشبختانه یکی دیگر از رویکردهای مهم ستاد چهل سالگی دفاع مقدس توجه به جوانان و نوجوانان با محوریت ایجاد برنامه های نشاط آفرین و سرگرمی های سالم بود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارکی برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی

تدارکی برای تهیه دانشنامه دفاع مقدس استان مرکزی