مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 10:552021-02-12سياسي

ایرانی ها دشمن شناس ترین مردم در جهان هستند


امام جمعه بناب ضمن قدردانی از مردم کشورمان به جهت حضور حماسی در مراسم یوم الله 22 بهمن گفت: ایرانی ها دشمن شناس ترین مردم در جهان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی ظهر امروز در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب با بیان اینکه این حضور حماسی در سراسر کشور یک معجزه الهی بوده و قابل تقدیر و تشکر است افزود: هزاران پیام رسان، گزارشگر و خبرنگار با انتشار حقایق از صحنه های مختلف این حضور حماسی به دشمنان نظام نشان دادند که ملت بزرگ ایران علیرغم تمام فشارها و تحریم ها در وسط میدان قرار گرفته و با تمام شرایط اقتصادی با تحمل تمام سختی ها از انقلاب خود محافظت می کند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی نشان دادند که دشمن شناس ترین ملت روی زمین ملت ایران هستند و با گذشت چهل و دو سال از پیروزی انقلاب اسلامی این ملت روشن و آگاه دنباله رو نظام و رهبری انقلاب هستند.

خطیب جمعه شهرستان بناب خاطرنشان کرد: طبیعی است در یک کشور بیش از 75 میلیون نفری کسانی هم هستند که دارای افکار مغایر بوده و اگر نبود باید تعجب می کردیم و قطعاً این عده افراد محدود غیر از این فکر می کنند و در تمام انقلاب ها و در زمان پیامبر اکرم (ص) و انبیا الهی نیز ایشان با مخالفانی روبرو بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایرانی ها دشمن شناس ترین مردم در جهان هستند

ایرانی ها دشمن شناس ترین مردم در جهان هستند