مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-12اجتماعي

هدف فعالیت مراکز بهاران بازپروری معتادان بهبود یافته است نه درمان آنها


پیرو انتشار برخی طرح برخی ادعاها در خصوص وضعیت «مراکز بهاران»، روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه ای تاکید کرد: - پیرو انتشار برخی طرح برخی ادعاها در خصوص وضعیت مراکز بهاران ، روابط عمومی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با انتشار اطلاعیه ای تاکید کرد: شهرداری تهران آمادگی دارد تا در کمترین زمان ممکن دو مرکز بهاران 5 و 8 را از بهزیستی بازپس گرفته در مسیر پیش بینی شده قبلی خود به کار گیرد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این اطلاعیه آمده است: ایجاد مراکز توان افزایی و مهارت آموزی افراد بهبود یافته از اعتیاد (بهاران) براساس تکلیف شورای اجتماعی کشور توسط شهرداری تهران در سال 94 در دستور کار قرار گرفت.

این مراکز در گذشته هیچگاه با حداکثر ظرفیت فعالیت نکردند و تا حدودی نیز از اهداف خود فاصله گرفتند، اما ضرورت و اهمیت پیاده سازی مدل مذکور در فرایند بازپروری معتادان بهبودیافته برای همگان عیان بوده و هست.

متاسفانه در گذشته مراکز بهاران دچار مشکلاتی مانند واگذاری به برخی نهادها و همچنین تغییر کاربری شده بودند؛ اما لازم به تاکید است به جز واگذاری دو مورد به سازمان بهزیستی کشور -که بر اساس مصوبه ستاد مبارزه با مواد مخدر استان، به قبل از سال 98 برمی گردد- از انتهای سال 97 تا کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف فعالیت مراکز بهاران بازپروری معتادان بهبود یافته است نه درمان آنها

هدف فعالیت مراکز بهاران بازپروری معتادان بهبود یافته است نه درمان آنها