مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-12سياسي

لزوم تسریع در احداث کمربندی لامرد


چندین بار موضوع احداث کمربندی را در خطبه های نماز جمعه مطرح کردیم، آقایان نامه نوشتند و مصاحبه کردند اما این مصاحبه ها چندان فایده ای ندارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، حجت الاسلام علی حسین زاده امام جمعه لامرد در خطبه های دوم امروز نماز جمعه شهر لامرد با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن ماه، اظهار داشت: مردم در راهپیمایی امسال که به دلیل شیوع ویروس خودرویی انجام شد باصلابت و پرتحرک فراوان حضور پیدا کردند و این نشان دهنده آن بود که انقلاب اسلامی روز به روز پویاتر می شود.

وی افزود: سیاست قطعی جمهوری اسلامی در قبال برجام همان چیزی است که رهبر معظم انقلاب بااقتدار تمام اعلام نمودند و باید تمام تحریم ها لغو شود و چندصدایی در این موضوع ممنوع است زیرا هر صدایی دیگر محکوم به شکست است.

امام جمعه لامرد گفت: 42 سال است که آمریکا در خصوص جمهوری اسلامی ایران دچار خطاهای محاسباتی می شود و در فتنه 88 که طراحی عجیب و برنامه ریزی دقیقی داشت، می خواستند مانند فتنه لیبی اجرا کنند در حالی که امروز خود آمریکا مانند کشتی تایتانیک آرام آرام در حال غرق شدن است و در درون خودش دچار افول شده است.

حجت الاسلام حسین زاده به نشست مدیرعامل جدید منطقه ویژه اقتصادی لامرد و مدیرعامل کارخانه آلومینیوم جنوب با خود اشاره نمود و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در احداث کمربندی لامرد

لزوم تسریع در احداث کمربندی لامرد