مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:052021-02-12سياسي

هم صدایی برخی مسؤولان با دشمنان، خیانت به خون شهداست


امام جمعه فارسان با بیان اینکه بیانات مقام معظم رهبری نقشه راه نظام است، گفت: برای تحقق این نقشه راه تنها و تنها باید یک صدا از مسؤولان ارشد و میانی ایران شنیده شود و هر صدایی که غیر از این بیانات باشد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام محسن ملک پور امروز در خطبه های نماز جمعه شهر فارسان با اشاره به انجام می دادند.

وی در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش، افزود: این بیانات به منزله نقشه راه نظام در مواجهه با آمریکا و اروپا در قضیه برجام است و کلماتی روشن، قاطع، بدون ابهام و به دور از ایهام که جای هرگونه برداشت دلخواه و تفسیر به رأی را می بندد.

ملک پور اضافه کرد: برای تحقق این نقشه راه  تنها و تنها باید یک صدا از ایران و مسؤولان ارشد و میانی ایران شنیده شود و هر صدایی که غیر از این بیانات باشد برای ما به منزله صدای دشمن است و خیانت به مردم، کشور و خون شهدا است.

  وی عنوان کرد: هم مسؤولان و هم صاحبنظران نباید عجولانه و شتاب زده عمل کنند چرا که این آمریکا و اروپا فرصت زیادی ندارند و ما نیز نباید بیش از اندازه منتظر آن ها باقی بمانیم.

انتهای پیام/68024


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هم صدایی برخی مسؤولان با دشمنان، خیانت به خون شهداست

هم صدایی برخی مسؤولان با دشمنان، خیانت به خون شهداست