مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:202021-02-12اقتصادي

مذاکره ایران با چین و هند برای خرید واکسن / سبد ما کامل خواهد شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی در واکنش به ادعای وزیر ارتباطات دولت نهم مبنی بر بازی دولت با نرخ ارز در آستانه انتخابات و اینکه دولت می تواند نرخ ارز را کاهش دهد، - رییس دفتر رییس جمهوری گفت: غیر از واکسن روسی، درحال مذاکره برای خرید واکسن کرونا از چین و هند هستیم، فکر می کنم با این اقدامات، سبد ما از واکسن کامل خواهد شد و همه این موارد را قبل از عید خواهیم داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی در واکنش به ادعای وزیر ارتباطات دولت نهم مبنی بر بازی دولت با نرخ ارز در آستانه انتخابات و اینکه دولت می تواند نرخ ارز را کاهش دهد، گفت: او حتما می خواهد کار های دوران وزارتش را به این دولت نسبت دهد.

رییس دفتر رییس جمهوری ادامه داد: حتی اگر بتوانیم یک ساعت زودتر نرخ ارز کاهش دهیم حتماً این کار را خواهیم کرد و همه تلاش ما همین است.

در این باره محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزارت امور خارجه و عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی با سفر به کشور های منطقه در پی آزاد کردن هر چه سریعتر پول های مسدود شده کشورمان هستند.

واعظی یادآور شد: علاوه بر این در پی گسترش بازار های صادراتی و افزایش فروش نفت و فرآورده های آن هستیم تا بتوانیم پشتوانه ارزی خود را بالا برده و نرخ ارز را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مذاکره ایران با چین و هند برای خرید واکسن / سبد ما کامل خواهد شد

مذاکره ایران با چین و هند برای خرید واکسن / سبد ما کامل خواهد شد