مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-12سياسي

گشایشی در وضعیت بیکاری جوانان لرستان ایجاد نشده/ اعتبارات تخصیصی سفر نوبخت جذب شوند


در سفری که رییس سازمان برنامه و بودجه در 20 بهمن به لرستان داشت، هزار و 450 میلیارد تومان علاوه بر بودجه های سالانه استان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) فرمودند که باتقواترین مردم کسی است که حق را بگوید، چه این حق به نفع وی باشد و چه به ضررش.

وی خاطرنشان کرد: اگر انسانی کنترل چشم و گوش و زبان خود را نداشته باشد، در نتیجه همین گناهان کوچک و بزرگ او را به سراشیبی سقوط منتهی می کنند.

ملت ایران از عزت و استقلال کشور حمایت می کنند امام جمعه خرم آباد، با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم در مراسم گرامی داشت چهل ودومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: با وجود شیوع ویروس کرونا ، اما همه مردم به صحنه آمده و همچون گذشته شگفتی آفریدند.

شاهرخی تصریح کرد: آنچه جشن ها و برنامه های دهه فجر را از سایر مراسم در کشورهای دیگر متمایز می کند، مردمی بودن آن است، جوانان انقلابی و حزب الهی به صحنه آمده و مراسم ها را برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه مردم از عزت و استقلال کشور حمایت می کنند، افزود: مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال و شیوه جدید برگزاری آن حکایت از این دارد که مردم حامی عزت و استقلال ایران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایشی در وضعیت بیکاری جوانان لرستان ایجاد نشده/ اعتبارات تخصیصی سفر نوبخت جذب شوند

گشایشی در وضعیت بیکاری جوانان لرستان ایجاد نشده/ اعتبارات تخصیصی سفر نوبخت جذب شوند