مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-12ورزشي

تکیه دادن برغرب تکیه بر باد است/ آمریکا حق گذاشتن پیش شرط برای برجام ندارد


سیاست های منفعلانه در برابر آمریکا و غرب طرف های غربی را زیاده خواه می کند؛ در قضیه برجام آنچه که رفت عزت کشور بود و مردم فهمیدند که تکیه بر غرب تکیه دادن بر باد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهین شهر، حجت الاسلام قاسم هاشمی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: مسؤولان برای احیای چهار زمین چمن خشک شده فوتبال شاهین شهر اقدام و جوانان را جذب مکان های ورزشی کنند.

امام جمعه شاهین شهر که هفته گذشته نیز این درخواست را از مسؤولان سیاسی، اقتصادی و ورزشی شهرستان شاهین شهر و میمه کرده بود، افزود: ورزش از معروفات است و عامل مهمی برای مقابله با تهاجم فرهنگی و سلامت سازی جامعه است.

وی از مسؤولان خواست که برای گرانی های افسارگسیخته در شاهین شهر چاره جویی و نظارت ها را بیش تر کنند و گفت: قیمت های انواع میوه در ماه های پایانی سال در حالی افزایش یافته است که تحرک کافی برای مقابله با گرانی ها دیده نمی شود و مردم را در تهیه میوه و صیفی دچار مشکل کرده است.

هاشمی سفر قالیباف به مسکو و تحویل پیام مهم مقام معظم رهبری را از این جهت بااهمیت دانست که راهبرد ، همواره دچار اشتباه و شکست محاسباتی بودند.

هاشمی به سخنان اخیر رهبری معظم انقلاب اسلامی در خصوص برجام این گونه اشاره کرد که آمریکا که به تعهدات برجامی خود عمل نکرد و از آن خارج ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه دادن برغرب تکیه بر باد است/ آمریکا حق گذاشتن پیش شرط برای برجام ندارد

تکیه دادن برغرب تکیه بر باد است/ آمریکا حق گذاشتن پیش شرط برای برجام ندارد