مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:352021-02-12سياسي

پذیرش بدون تحقیق مطالب در فضای مجازی سم بزرگی است


امام جمعه لنگرود با بیان اینکه انسان باید برای هر چیزی که می شنود تحقیق کند و بدون تحقیق گفته ها و شنیده ها را بپذیرند، گفت: متأسفانه این موضوع در فضای مجازی زیاد است و مطالب زیادی در فضای مجازی گفته می شود و برخی مخاطبان و کاربران فضای مجازی بدون تحقیق .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، حجت الاسلام والمسلمین مهدی نقوی امروز در آیین خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه لنگرود با اشاره به فرارسیدم ایام ماه رجب اظهار کرد: انسان باید برای درک بهتر ماه مبارک رمضان و شب های قدر خود را از ماه رجب آماده می کنند و اگر انسان آمادگی و قابلیت نداشته باشد در همین دنیا هم به مقصد درستی نمی تواند برسد.

وی با بیان اینکه انسان در امور معنوی نیز باید آمادگی داشته باشد، گفت: انسان باید از فرصت ها به (س) افزود: در این دیدار رهبری فرمودند که همه باید جامعه را به سمت رعایت ادب اسلامی هدایت کنند و این وظیفه همه مداحان، سخنرانان، اساتید، مسؤولین و رسانه ها است.

نقوی با بیان اینکه انسان باید برای هر چیزی که می شنود تحقیق کند و بدون تحقیق گفته ها و شنیده ها را بپذیرند، تصریح کرد: متأسفانه این موضوع در فضای مجازی زیاد است و مطالب زیادی در فضای مجازی گفته می شود و برخی مخاطبان و کاربران فضای مجازی بدون تحقیق بر گفته ها و شنیده ها صحه می گذارند که این سم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بدون تحقیق مطالب در فضای مجازی سم بزرگی است

پذیرش بدون تحقیق مطالب در فضای مجازی سم بزرگی است