مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:452021-02-12سياسي

عدم پیشرفت اقتصاد به علت اعتماد نکردن به جوانان و قوانین دست و پا گیر


امام جمعه همدان پیشرفت امروز ایران در حوزه علم و فناوری را ورود دانشجویان و جوانان کارآمد انقلابی دانست و گفت: بخشی از عدم پیشرفت به ویژه در اقتصاد به اعتماد نکردن به جوانان و بخشی دیگر به وجود قوانین دست و پا گیر برمی گردد.

- ایسنا/همدان امام جمعه همدان پیشرفت امروز ایران در حوزه علم و فناوری را ورود دانشجویان و جوانان کارآمد انقلابی دانست و گفت: بخشی از عدم پیشرفت به ویژه در اقتصاد به اعتماد نکردن به جوانان و بخشی دیگر به وجود قوانین دست و پا گیر برمی گردد.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی موثقی در خطبه های نمازجمعه شهر همدان، یکی از مصادیق و مظاهر تقوا به ویژه تقوای سیاسی را قضاوت های درست در مورد نقاط ضعف و قوت اجتماعی امروز دانست و اظهار کرد: رعایت تقوا در نقاط اجتماعی یعنی در کنار دیدن نقاط ضعف، از نقاط قوت غافل نشویم و در تلاش برای برطرف کردن نقاط ضعف و ارائه راهکار باشیم.

وی مطالعه و تحقیق درباره چگونگی پیشرفت در نقاط قوت را یکی از مصادیق ارائه راهکار برای نقاط ضعف دانست و افزود: چرا در عرصه های علم و فناوری، نانو فناوری، موشکی، پزشکی و .

ما پیشرفت حیرت زده و قابل توجهی داشته ایم اما در اقتصاد رشد به خصوصی مشاهده نکرده ایم؟ وی در ادامه پیشرفت امروز ایران در حوزه علم و فناوری را ورود دانشجویان و جوانان کارآمد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم پیشرفت اقتصاد به علت اعتماد نکردن به جوانان و قوانین دست و پا گیر

عدم پیشرفت اقتصاد به علت اعتماد نکردن به جوانان و قوانین دست و پا گیر