مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:502021-02-12سياسي

تابع سیاست رهبری در مذاکره ایم/ محاسبات غلط آمریکا در مورد ایران


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: در مورد مذاکره و تحریم ها تابع سیاست رهبری هستیم و آن را درست ترین برخورد با آمریکا و غربی ها می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازرا از سر بندگان خود کم کند.

ناصری استغفار را دریچه ای به سوی رحمت الهی دانست و بیان کرد: بندگان خدا با استغفار و توجه به خدا، درهای رحمت الهی را به سوی خود باز کنند و غفلت ها را جبران کنند.

امام جمعه یزد با اشاره توطئه استکبار جهانی و برنامه ریزی هایی که علیه ملت ایران می کنند، عنوان کرد: دشمن میلیاردها دلار پول، صدها رسانه و هزاران نفر علیه جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته تا از پیشرفت و رشد ما جلوگیری کند و برده آنها باشیم و اکنون که با انقلاب و آرمان های امام به سوی خدا بازگشته ایم و می خواهیم مستقل باشیم، بدترین حرکت ها را علیه ما انجام داده اند اما تاکنون شکست خورده اند.

وی تاکید کرد: ملت ما صبورانه در برابر این توطئه ها ایستاد و در بسیاری از موارد این توطئه ها به طراحانش بازگشت و به رغم برنامه ریزی های آنها، در بسیاری از علوم پیشرفت کردیم که اینها همه حاصل دعا و توکل مردم به خدا و عنایت خداوند متعال است.

ناصری یادآور شد: اخلاص رمز پیروزی است همانگونه اخلاص و حرکت های دلیرانه سردار سلیمانی ها و شهید همت ها و سردار کاظمی ها و … خون هایی که در راه رضای خدا ریخته شد، اث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تابع سیاست رهبری در مذاکره ایم/ محاسبات غلط آمریکا در مورد ایران

تابع سیاست رهبری در مذاکره ایم/ محاسبات غلط آمریکا در مورد ایران