مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 11:502021-02-12سياسي

مشکلات و فشارها، کوچک تر از اراده ملت ایران است


ملت بزرگ ایران با وجود تمام فشارها و تحریم ها در وسط میدان قرار گرفته و با تمام شرایط اقتصادی با تحمل تمام شداید و سختی ها از انقلاب خود محافظت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه های آیین دشمن شکن جمعه شهرستان بناب ضمن تقدیر و تشکر از مردم نجیب و وظیفه شناس کشورمان علی الخصوص مردم وظیفه شناس بناب به علت حضور حماسی در مراسم یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: اجتماع عظیم در سراسر ایران اسلامی مشت محکم و جواب قاطعی به زیاده خواهی های دشمنان نظام اسلامی بود.

وی با بیان اینکه این حضور حماسی در سراسر کشور یک معجزه الهی بوده و قابل تقدیر و تشکر است؛ افزود: هزاران پیام رسان، گزارشگر و خبرنگار با انتشار حقایق از صحنه های مختلف این حضور حماسی به دشمنان نظام نشان دادند که ملت بزرگ ایران با وجود تمام فشارها و تحریم ها در وسط میدان قرار گرفته و با تمام شرایط اقتصادی با تحمل تمام شداید و سختی ها از انقلاب خود محافظت می کند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی نشان دادند که دشمن شناس ترین ملت روی زمین ملت ایران هستند و با گذشت 42 سال از پیروزی انقلاب اسلامی این ملت روشن و آگاه دنباله رو نظام و رهبری انقلاب هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات و فشارها، کوچک تر از اراده ملت ایران است

مشکلات و فشارها، کوچک تر از اراده ملت ایران است