مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 12:052021-02-12فرهنگي

چهارمین جشنواره فیلم «موج» به تعویق افتاد/ پایان فیلم های چهاردهمین جشنواره رضوی


دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم «موج» کیش از تعویق برگزاری این رویداد به منظور فراهم آوردن شرایط بهتر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، به گفته ابراهیم حصاری دبیر چهارمین جشنواره بین المللی فیلم موج کیش، این رویداد سینمایی که پیش از این قرار بود 28 بهمن لغایت یکم اسفندماه در جزیره کیش برگزار شود برای فراهم آوردن کیفیت و شرایط بهتر برگزاری به مدت 2 روز به تعویق افتاد.

وی درباره زمان جدید برپایی عنوان کرد: چهارمین جشنواره بین المللی فیلم موج کیش با 2 روز تاخیر از 30 بهمن ماه لغایت سوم اسفندماه در جزیره کیش برگزار می شود.

  حصاری در پایان درباره علت این تصمیم مطرح کرد: به دلیل هماهنگی بیشتر، فراهم آوردن امکانات رفاهی بهتر و بالا بردن سطح کیفیت داوری ترجیح دادیم این جشنواره را با 2 روز تاخیر برگزار کنیم.

چهارمین جشنواره بین المللی فیلم موج کیش به دبیری ابراهیم حصاری از تاریخ 18 تا 21 فوریه 2021 مصادف با 30 بهمن لغایت 3 اسفند در جزیره کیش برگزار خواهد شد.

  * مراحل تولید فیلم های چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی به پایان رسید دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی اسامی فیلمسازان 10 فیلم تولید شده این رویداد با محوریت سیره عملی و علمی امام رضا علیه السلام را اعلام کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جشنواره فیلم «موج» به تعویق افتاد/ پایان فیلم های چهاردهمین جشنواره رضوی

چهارمین جشنواره فیلم «موج» به تعویق افتاد/ پایان فیلم های چهاردهمین جشنواره رضوی