مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-12سياسي

مطالبه مردم در مورد کمربندی لامرد را با جدیت دنبال می کنیم


امام جمعه لامرد در مورد مطالبه مردم برای احداث کمربندی لامرد گفت: شو رسانه ای و مصاحبه و نامه نگاری مشکلی حل نمی کند و مردم باید در عمل شاهد اجرای این پرژه باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی حسین زاده در خطبه های این هفته نمازجمعه لامرد با اشاره به شکست آمریکایی ها و ناکامی های آنها در عرصه های مختلف اظهار داشت: خطای اصلی آمریکایی ها ناشی از محاسبات اشتباه آنهاست.

وی افزود: فتنه 88 یک فتنه پیچیده بود که دشمن در این عرصه نیز به دلیل عدم درک صحیح از عظمت انقلاب و نظام و مردم و رهبری هوشیار و بصیر همچنین حرکت رو به جلوی انقلاب، با شکست و ناکامی روبرو شد.

حسین زاده، پویایی، تحرک و در صحنه بودن مردم را از شاخصه های انقلاب اسلامی برشمرد و با اشاره به اظهارنظر مقامات آمریکایی در مورد برجام بیان کرد: رهبر معظم انقلاب به طور قاطع و شفاف، موضع نظام را در قبال برجام اعلام کردند و گفتند همه تحریم ها باید لغو شود.

امام جمعه لامرد در بخش دیگری از سخنان خود با تشکر از حضور حماسی و گسترده مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله 22 بهمن اظهار داشت: حضور پرشور و باصلابت مردم را باید قدردان بود و نباید این حرکت عظیم را دست کم گرفت، زیرا دشمن آن را تحلیل می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه مردم در مورد کمربندی لامرد را با جدیت دنبال می کنیم

مطالبه مردم در مورد کمربندی لامرد را با جدیت دنبال می کنیم