مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 12:152021-02-12سياسي

ماهی گیری نیازمندان در بازار بورس!


فرماندار دامغان بعد از برگزاری کارگاه آموزشی بورس ویژه مددجویان زیرپوشش کمیته امداد، این اقدام را «یادگیری ماهی گیری در بازار بورس» توصیف کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دامغان، مهدی بندرآبادی در ارتباط زنده تصویری استاندار سمنان با مددجویان زیرپوشش کمیته امداد که در کارگاه آموزشی بورس شرکت کرده بودند، اظهار کرد: توانمندسازی ایتام و پیشنهاد طرح شتابا از سوی استان سمنان اقدامات خوبی برای مددجویان است تا با حمایت کمیته امداد به عنوان یک کارآزموده قوی در مباحث بورسی ورود و در جهت تعالی اقتصاد کشور تلاش کنند.

از نظر مالی مستقل شوید علی رضا آشناگر، استاندار سمنان هم گفت: بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه، اقدامات مرتبط با طرح شتابا در شهرستان دامغان به خوبی پیش رفته و آمار 90 درصدی اخذ کد بورسی برای ایتام زیرپوشش بسیار امیدوارکننده است.

او هدف از اجرای طرح شتابا را ایجاد تحول در نظام حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان و اظهار کرد: زمانی که طرح شتابا پیشنهاد شد، خود ما نیز انتظار نداشتیم که این طرح با چنین سرعتی پیش رفته و با چنین استقبالی مواجه شود.

آشناگر با ذکر اینکه منشأ ثروت در دوره های مختلف زمانی در کشور ما متفاوت بوده و متناسب با آن تولید ثروت نیز انجام شده است، گفت: در عصر کشاورزی، زمین منشأ ثروت بود و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهی گیری نیازمندان در بازار بورس!

ماهی گیری نیازمندان در بازار بورس!