مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 12:252021-02-12سياسي

اعتماد به آمریکا یک خطای راهبردی است


امروز آمریکا دیگر یک ابرقدرت نیست و تا زمان لغو تحریم ها ایران به برجام باز نخواهد گشت و اعتماد به آمریکا یک خطای راهبردی است.

- کرمانشاه- امام جمعه کرمانشاه گفت: امروز آمریکا دیگر یک ابرقدرت نیست و تا زمان لغو تحریم ها ایران به برجام باز نخواهد گشت و اعتماد به آمریکا یک خطای راهبردی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاست.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن می فرماید از حدود و مرزهای تعیین شده خارج نشوید، افزود: یکی از وظایف مهم همه مسلمانان رعایت حدود الهی است زیرا زندگی دارای قوانینی است تا ما انسان ها طغیان نکنیم و سعادتمند شویم.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: امام خمینی (ره) وقتی تبعید شد و سختی ها را تحمل می کردند فقط یک جمله داشتند و آن دفاع از حدود الهی بود و 12 الی 22 بهمن برای حفظ مرزهای اسلام بود.

علما خاطر نشان کرد: وقتی امام حسین (ع) به سمت کربلا حرکت کردند، فرمودند: من خانواده ام را برای امر به معروف و نهی از منکر به خطر می اندازم تا اسلام حفظ شود.

وی با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارکنان نیرو هوایی، گفت: نیروی هوایی و ارتش حق بزرگی به گردن انقلاب دارند زیرا تمام قدرت رژیم پهلوی به پشتیبانی ارتش بود و رهبر انقلاب در دیدار این قهرمانان راه را برای ملت و دولت که امور اجرایی کشور را در دست دارد مشخص کردند و بازگشت به برجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد به آمریکا یک خطای راهبردی است

اعتماد به آمریکا یک خطای راهبردی است