مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 12:402021-02-12سياسي

مقاومت ایران تا سقوط کامل استکبار جهانی ادامه دارد


انقلاب اسلامی می تواند کارهای بزرگی از جمله مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی در بیش از چهل سال انجام دهد و این مقاومت تا سقوط کامل استکبار جهانی و آمریکا ادامه خواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با اشاره به دیدار حضوری مقام معظم رهبری با فرماندهان نیروهای هوایی اظهار داشت: مقام معظم رهبری علت اصلی شکست سیاست های آمریکا را خطای محاسباتی دانستند.

امام جمعه گلپایگان افزود: با این خطای محاسباتی در طی چهل سال گذشته آمریکایی ها دچار شکست شدند و در  تمام  توطئه ها و شیطنت هایی که برای ملت ایران ایجاد کردند، دچار شکست شدند و این شکست بر آمریکایی ها پوشیده نیست، جهانی و آمریکا ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با برجام گفت: جمهوری اسلامی در موقعیتی است که می تواند برای طرف های مقابل با برجام شرط تعیین کند، آمریکایی ها از مذاکره فاصله گرفتند و از برجام خارج شدند و اروپایی ها به تعهدات خود عمل نکردند، آمریکایی ها اگر تمام تحریم های ظالمانه غیر قانونی را لغو نکنند جمهوری اسلامی برگشتی به تعهدات خود در برجام نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاومت ایران تا سقوط کامل استکبار جهانی ادامه دارد

مقاومت ایران تا سقوط کامل استکبار جهانی ادامه دارد