مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 12:452021-02-12پزشكي

طباطبایی: برای میزبانی منتظر تصمیم فیبا آسیا هستیم/ اردوی تیم ملی ادامه دارد


برای میزبانی از مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا اعلام آمادگی کرده ایم، اما فعلا منتظر تصمیم فیبا آسیا هستیم تا برنامه ریزی کنیم.

- رییس فدراسیون بسکتبال ایران گفت: برای میزبانی از مسابقات پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا اعلام آمادگی کرده ایم، اما فعلا منتظر تصمیم فیبا آسیا هستیم تا برنامه ریزی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که تیم ملی بسکتبال ایران اردوهای خود را برای حضور در پنجره سوم انتخابی کاپ آسیا 2021 پیگیری و باید روز 26 بهمن تهران را به مقصد دوحه ترک می کرد، این رقابت ها به دلیل شیوع ویروس جهش یافته کرونا در قطر با تصمیم فیبا آسیا و وزارت بهداشت این کشور لغو شد.

رامین طباطبایی رییس فدراسیون بسکتبال ایران، درباره برنامه ملی پوشان با توجه به شرایط کنونی توضیح داد: ما منتظر هستیم تا تصمیم نهایی فیبا آسیا درباره این پنجره از مسابقات، در یکی دو ساعت آینده مشخص شود.

او افزود: در ایمیلی که ما از فدراسیون بسکتبال آسیا دریافت کرده ایم، آمده است که به دلیل موج جدید و شیوع ویروس جهش یافته کووید19 در قطر، فیبا اجازه میزبانی این پنجره از کاپ آسیا را به این کشور نمی دهد و تصمیم جدید درباره این مسابقات را تا عصر امروز (جمعه) 24 بهمن اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طباطبایی: برای میزبانی منتظر تصمیم فیبا آسیا هستیم/ اردوی تیم ملی ادامه دارد

طباطبایی: برای میزبانی منتظر تصمیم فیبا آسیا هستیم/ اردوی تیم ملی ادامه دارد