مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 13:052021-02-12سياسي

بسیاری از مشکلات جامعه با استفاده از جوانان حل می شود


نگاه به جوانان و استفاده از جوانان در عرصه های فرهنگی و سیاسی اعتماد به نفس جامعه را بالا می برد و بسیاری از مشکلات کشور را حل می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری ظهر امروز در خطبه های نماز این هفته شهر بویین میاندشت اظهار داشت: جوانان بالاترین سرمایه ایران اسلامی محسوب می شوند و آینده کشور را ترسیم می کنند.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان اینکه آشنا شدن جوانان با معارف اسلامی موجب ولایت پذیری آن ها می شود، گفت: با وجود اینکه نیمی از جمعیت ایران را جوانان تشکیل می دهند نباید از ظرفیت وجودی آن ها غافل بمانیم، نگاه به جوانان و استفاده از جوانان در عرصه های فرهنگی و سیاسی اعتماد به نفس جامعه را بالا می برد و بسیاری از مشکلات کشور را حل می کند.

وی متذکر شد: هفت درصد معادن جهان در کشور ایران است و به عنوان غول معدنی جهان است و دارای نیز پیروزی می شدیم.

اسکندری با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن، گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن یعنی از تهدید و تحریم اقتصادی هراس نداریم البته از آمریکا نباید هراس داشته باشیم، مواظب باشیم و از این رفتار که همدیگر را به بهانه اصولگرایی و اصلاح طلبی از صحنه بیرون کنیم، هراس داشته باشیم زیرا تفرقه ایجاد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیاری از مشکلات جامعه با استفاده از جوانان حل می شود

بسیاری از مشکلات جامعه با استفاده از جوانان حل می شود