مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 13:252021-02-12سياسي

به مهمل بافی غرب توجه نمی کنیم


پس از 5 سال عمل به برجام دیگر به مهمل بافی غرب، توجهی نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کامفیروز، حجت الاسلام تقی زاده ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه رجب المرجب و دعوت همگان به طاعت خداوند در این ماه عزیز، با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص نقشه راه ایران در قبال برجام گفت: قریب به 5 سال است که ایران به صورت متکلم وحده تنها عضوی از برجام است که به مفاد آن عمل می کند.

وی افزود: هدف برجام رفع تمام تحریم ها بود آن هم بالمره اما این که نشد هیچ بلکه چندین برابر قبل تحریم را بر ما تحمیل کردند.

امام جمعه کامفیروز بیان کرد: از این به بعد آن کشوری که حق شرط و شروط گذاشتن را برای سایرین دارد ایران است چون به تمام تعهدات برجامی خود وفا نمود.

وی اظهار داشت: ایران دیگر به یاوه گویی ها و مهمل بافی های آمریکا و کشورهای غربی گوش نخواهد کرد و به عنوان فصل الخطاب، برنامه خود را در قبال برجام در قالب لغو تمام تحریم ها، راستی آزمایی آن در میدان عمل نه بر روی کاغذ همچنین برگشت ایران به تعهدات برجامی اعلام می کند.

 حجت الاسلام تقی زاده با اشاره به اینکه امشب شب اول ماه رجب است، گفت: ماهی که عبادت کنندگان در آن، در قیامت به طور خاص خطاب می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به مهمل بافی غرب توجه نمی کنیم

به مهمل بافی غرب توجه نمی کنیم