مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 15:402021-02-12سياسي

جزییات روز سوم از دومین دادگاه استیضاح ترامپ


سومین روز محاکمه ترامپ در سنای آمریکا و آخرین روز برای تشریح مقدماتی این کیفرخواست توسط دادستان پرونده با اتهام «تحریک برای شورش» برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از نیویورک تایمز، سومین روز محاکمه دونالد ترامپ در صحن سنای آمریکا با اتهام تحریک برای شورش برگزار شد و 9 عضو مجلس نمایندگان به عنوان دادستان پرونده به تشریح دلایل و استدلال خود برای اثبات ارتباط ترامپ با شورش 6 ژانویه ادامه دادند.

این آخرین روز برای تشریح مقدماتی این کیفرخواست است و از فردا نوبت به وکلای ترامپ می رسد تا در دو روز و به مدت 16 ساعت، دفاعیات خود را ارائه دهند.

امروز چه اتفاقی افتاد؟ دموکرات های مجلس نمایندگان به عنوان دادستان پرونده، رییس جمهور پیشین را خطری واضح و روشن برای دموکراسی دانستند که می تواند در صورت محکوم نشدن و منع نشدن از انتصاب مجدد، خشونت های جدیدی را ایجاد کند.

در سومین و آخرین روز استدلال های خود، مدیران استیضاح در کنگره استدلال کردند که آشوبگرانی که به ساختمان مجلس حمله کردند، مستقیماً از ترامپ خط گرفتند - و ترامپ دقیقاً می دانست که چه کاری انجام می دهد وقتی که در میان مردم حاضر شد.

آنها همچنین یک تکذیب پیشگیرانه را به دو استدلال اصلی که انتظار می رود وکلای ترامپ بیان کنند، ارائه دادند: اینکه اقدامات وی تحت متمم اول قانون ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات روز سوم از دومین دادگاه استیضاح ترامپ

جزییات روز سوم از دومین دادگاه استیضاح ترامپ