مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 15:402021-02-12ورزشي

تمجید محمد موسوی از کاپیتان تیم ملی والیبال در گفت و گو با FIVB


موسوی رمز موفقیت سعید معروف را میل به پیروزی دانست و گفت: معروف معنای کلمه اراده را به خوبی می داند و به جهان نشان داده است که هر جا اراده باشد، - سیدمحمد موسوی که بعد از یک دوره کوتاه حضور در لیگ ایران و ترکیب سایپا بار دیگر تصمیم گرفت خارج از ایران والیبال را ادامه دهد، این روزها در ترکیب تیم پیاچنزای ایتالیا و در سری آ مشغول بازی است.

این بازیکن در گفت وگو با سایت FIVB بینش، درک، سرعت، زمان بندی، موقعیت سنجی و شهود را از عناصر اصلی یک دفاع خوب دانست و گفت: نخستین چیزی که یک مدافع باید داشته باشد، دید خوب است.

موسوی در ادامه تاکید می کند که مدافع وسط خوب در والیبال، باید حرکت بعدی طرف مقابل را پیش بینی کند و سرعت عمل سریع برای انطباق با حرکت بازیکن حریف را داشته باشد.

زمان پرش و موقعیت قرارگیری دست ها، یکی دیگر از کلیدهای موفقیت در پست مدافع وسط است.

بازیکن تیم ملی والیبال ایران با یادآوری این که مهم ترین عامل موفقیت برای یک مدافع، احساس دفاعی است که در درون یک بازیکن شکل می گیرد، گفت: هر بار که رقبا توپ را لمس می کنند، این احساس در دستان شما ایجاد می شود؛ گاهی اوقات سرعت توپ غیرقابل کنترل است اما حسی که در دستان شما ایجاد می شود و حرکتی که در درون شما شکل می گیرد، باعث می شود که توپ را متوقف کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید محمد موسوی از کاپیتان تیم ملی والیبال در گفت و گو با FIVB

تمجید محمد موسوی از کاپیتان تیم ملی والیبال در گفت و گو با FIVB