مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 بهمن 1399 ساعت 18:502021-02-12ورزشي

تبدیل شدن به قطب فوتوالی آسیا از اهداف مهم ایران است


رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی گفت: تبدیل شدن به قطب فوتوالی آسیا از اهداف مهم است چون این رشته از رشته های ورزشی جذاب ساحلی و با ماهیت گردشگری ورزشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدتقی امیری خراسانی عصر امروز جمعه در جمع خبرنگاران، بیان کرد: فوتوالی یکی از رشته های ورزشی جذاب ساحلی و با ماهیت گردشگری ورزشی است و این رشته یکی از پتانسیل های خوب ورزش ساحلی است که می تواند آینده درخشانی داشته باشد و در آینده نیز در بازی های ساحلی جهانی و آسیایی و در المپیک شاهد حضور این رشته خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ترویج فوتوالی در تمام استان ها از برنامه های فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی است، افزود: این رشته به تعداد کم ورزشکاران و تجهیزات نسبت به سایر رشته های تیمی برخوردار است و در این وضعیت اقتصادی به طور مطمئن چنین رشته هایی در قالب اقتصاد مقاومتی بسیار به ما کمک می کند.

رییس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی و محلی بیان کرد: تبدیل شدن به قطب فوتوالی آسیا از اهداف مهم ما است و باید شاهد حضور باشگاه ها در این رشته باشیم تا با میزبانی مسابقات رسمی بین المللی و شرکت در مسابقات رسمی بین المللی، در آسیا قطب اصلی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل شدن به قطب فوتوالی آسیا از اهداف مهم ایران است

تبدیل شدن به قطب فوتوالی آسیا از اهداف مهم ایران است