مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 04:052021-02-13سياسي

چهارمین روز محاکمه ترامپ


چهارمین روز محاکمه ترامپ در حالی با دفاعیات وکلای وی با تاکید بر متمم نخست قانون اساسی و آزادی بیان برگزار شد که بیش از 6 هزار نیروی گارد ملی در اطراف کنگره حضور دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، محاکمه ترامپ در سنای آمریکا که با اتهام تحریک به شورش از سه شنبه آغاز شده است، پس از 2 روز ارائه کیفرخواست توسط مدیران استیضاح که منتخبان مجلس نمایندگان بودند، وارد مرحله دفاع وکلای رییس جمهوری سابق آمریکا شد.

بر این اساس، وکلای ترامپ در روز نخست دفاعیات خود کوشیدند با منتاژ کردن قطعات سخنرانی از مقامات دموکرات ها که بر لزوم جنگیدن برای غلبه بر رییس جمهوری سابق آمریکا تاکید داشتند، سخنرانی 17 دی ماه ترامپ را هم مشابه این اظهارات قلمداد کنند.

آنها تاکید کردند که سخنرانی ترامپ نقشی در تحریک به شورش و یورش به کنگره نداشته است و این اظهارات مطابق با متمم نخست قانون اساسی آمریکا که حق آزادی بیان را محفوظ می دارد، انجام شده است.

هرچند که همزمان با ارائه این دفاعیات، رسانه های مختلف آمریکا سعی کردند واقعیات موجود را منعکس سازند و اظهارات وکلای ترامپ را راستی آزمایی می کردند، ترس از احتمال شورش دوباره همچنان در پایتخت آمریکا موج می زند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین روز محاکمه ترامپ

چهارمین روز محاکمه ترامپ