مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 04:252021-02-13پزشكي

بستری 70 بیمار بد حال کرونایی در مراکز درمانی گیلان/ همچنان وضعیت شکننده است


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان به بستری 70 بیمار بد حال کرونایی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان های استان اشاره کرد و گفت: وضعیت گیلان همچنان شکننده است.

- آبتین حیدرزاده در گفتگو با رعایت دستور العمل ها، استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی است، ادامه داد: دورهمی های خانوادگی و دوستانه و شلوغی مراکز خرید از مهم ترین عوامل انتقال ویروس است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شهروندان خواست به محض مشاهده علائم اولیه این بیماری نظیر تب و یا سرفه با مرکز ملی اطلاع رسانی کرونا به شماره 4030 تماس گرفته و یا به مراکز 39 گانه کووید 19 استان که در سایت دانشگاه علوم پزشکی گیلان اعلام شده مراجعه کنند.

حیدرزاده با اشاره به آغاز واکسیناسیون کادر درمان و پرستاری، گفت: در مرحله نخست 130 نفر از کادر درمان و پرستاران شاغل در بخش های مراقبت های ویژه استان گیلان واکسیناسیون شدند.

وی ادامه داد: 269 عدد واکسن سهمیه استان گیلان در مرحله نخست واکسیناسیون است که در دو مرحله به کادر درمان تزریق خواهد شد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین به چگونگی استفاده از ماسک و مطالب منتشر شده در زمینه استفاده همزمان از دو ماسک در اماکن شلوغ اشاره و اضافه کرد: ماسک های سه لایه معمولی یکباره مصرف بوده و بعد از چند ساعت استفاده باید تعویض و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری 70 بیمار بد حال کرونایی در مراکز درمانی گیلان/ همچنان وضعیت شکننده است

بستری 70 بیمار بد حال کرونایی در مراکز درمانی گیلان/ همچنان وضعیت شکننده است