مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 04:402021-02-13سياسي

روند خدمات رسانی در بهزیستی به سمت تخصصی شدن پیش می رود


مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به تاسیس سازمان بهزیستی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: روند خدمات رسانی این سازمان به عموم مردم و جامعه هدف روز به روز به سمت تخصصی شدن پیش می رود.

- ایسنا/ایلام مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به تاسیس سازمان بهزیستی به عنوان یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: روند خدمات رسانی این سازمان به عموم مردم و جامعه هدف روز به روز به سمت تخصصی شدن پیش می رود.

زهرا همتی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه از بدو تاسیس بهزیستی پس از پیروزی انقلاب اسلامی خدمات این سازمان به نزدیک 200ماموریت افزایش و برخی خدمات به عنوان نیاز اصلی مددجویان تقویت شده است، اظهار کرد: یکی از مهمترین این خدمات که در راستای توانمندسازی جامعه هدف است، تامین مسکن مددجویان است، اظهار کرد: یکی از اولویت های این سازمان احداث مسکن بوده که در این زمینه تاکنون دو هزار و 783واحد مسکونی با مشارکت این سازمان برای مددجویان احداث و تحویل شده است.

وی توانمندسازی مددجویان را از اهداف اصلی این سازمان اعلام کرد و گفت: برنامه ریزی این سازمان توانمندسازی سالانه 10 درصد جامعه هدف بوده تا به خودکفایی و استقلال مالی دست یابند و در این زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و حمایت از طریق بیمه های کارفرمایی و خویش فرمایی و توانمندی روان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند خدمات رسانی در بهزیستی به سمت تخصصی شدن پیش می رود

روند خدمات رسانی در بهزیستی به سمت تخصصی شدن پیش می رود