مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 04:502021-02-13سياسي

احمدی نژاد و لباس شخصی ها؛ وزارت کشور و تجمعات


طعنه آمیزترین وجه ماجرا این است که جناب عیسی فرهادی فرماندار کنونی تهران در دولت آقای احمدی نژاد فرماندار ویژه کرج و استاندار البرز بوده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، مهرداد خدیر در عصر ایران نوشت: روابط عمومی وزارت کشور به نامه محمود احمدی نژاد رییس جمهوری پیشین ایران به حسن روحانی رییس جمهوری کنونی ایران، واکنش نشان داده و اعلام کرده درباره تجمع روز 22 بهمن 1399 در میدان 72 نارمک، درخواستی به فرمانداری و استانداری نرسیده بود تا مجوزی صادر شود.

همچنین نامه را واجد اطلاعات خلاف واقع و تعابیر غیر صحیح دانسته و صدور مجوز تجمع را به مسؤولیت پذیری برای مدیریت و نظم بخشی به منظور جلوگیری از سوء استفاده جریان های موج سوار منوط کرده است.

مراد از اطلاعات خلاف واقع و تعابیر غیر صحیح قاعدتاً این بخش از نامه آقای احمدی نژاد است: متأسفانه از صبح روز 22 بهمن، انبوه مأمورین با کمک لباس شخصی ها از فاصله دور، کل محدوده میدان 72 نارمک را به محاصره درآوردند و با نصب موانع راه را بر عبور و مرور مردم بستند.

آن ها با تهدید و ارعاب و بعضاً ضرب و شتم، مردم بی گناه را منع یا متفرق می کردند تا جایی که برخی از جانبازان پشت موانع دچار مشکلات تنفسی شدند.

هم نامه محمود احمدی نژاد و هم پاسخ وزارتخانه متبوع عبدالرضا رحمانی فضلی درخور تأمل است و درباره هر دو سوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی نژاد و لباس شخصی ها؛ وزارت کشور و تجمعات

احمدی نژاد و لباس شخصی ها؛ وزارت کشور و تجمعات