مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 05:052021-02-13حوادث

آتش سوزی بزرگترین بازارچه مهاباد مهار شد


فرماندار مهاباد از مهار شدن آتش سوزی در بازارچه مهاباد خبر داد و گفت: آتش سوزی بازارچه اصغری مهاباد شب گذشته در ساعت 12شب رخ داد و به علت اینکه این بازار بازارچه پوشاک بود آتش سوزی سریع گسترش پیدا کرد.

- خضرلو در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، از مهار شدن آتش سوزی در بازارچه مهاباد خبر داد و اظهار داشت: آتش سوزی بازارچه اصغری مهاباد شب گذشته در ساعت 12 رخ داد و به علت اینکه این بازار بازارچه پوشاک بود آتش سوزی سریع گسترش پیدا کرد.

وی افزود: بعد از شروع آتش سوزی و تماس شاهدین عینی با آتش نشانی، همکاران بعد از چهار دقیقه در محل حاضر و اقدام به مهار آتش کردند.

فرماندار مهاباد ادامه داد: برای مهار هر چه سریعتر آتش، همکاران آتش نشانی از تمام امکانات و توان خود استفاده کرده و نیز نیروهای کمکی از شهر نقده برای مهار آتش در محل حاضر شدند.

وی خاطرنشان کرد: در این آتش سوزی تعداد 30 تا 40 مغازه دچار آسیب شدند در این راستا علت و میزان خسارت حادثه در دست بررسی است.

خضرلو یاد آورشد: خوشبختانه در این حادثه خسارت جانی نداشتیم و تعداد سه نفر که یکی از همکاران آتش نشانی بود دچار دود گرفتگی و آسیب جزیی شده بودند.

این مقام مسوول یادآور شد: علاوه بر این، آتش سوزی جزیی در پارک مهاباد طی شب گذشته اتفاق افتاد که توسط نیروهای آتش نشانی مهار شد و مشکلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی بزرگترین بازارچه مهاباد مهار شد

آتش سوزی بزرگترین بازارچه مهاباد مهار شد