مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 05:352021-02-13ورزشي

پرورش اندام کاران آذربایجان شرقی در تبریز به رقابت پرداختند


مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه های آذربایجان شرقی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رده های جوانان و بزرگسالان در اوزان مختلف و در طی دو روز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مسابقات پرورش اندام ، بادی کلاسیک ، فیزیک، فیزیک کلاسیک و ماسکولار قهرمانی باشگاه های استان آذربایجان شرقی به مناسبت ایام ا… مبارک دهه فجر و گرامیداشت زنده یاد دکتر احد همتی (رییس هیأت بدنسازی و پرورش اندام شهرستان اسکو) در تاریخ 23و 24 بهمن ماه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و بدون تماشاگر در سالن فتح خیبر تبریز برگزار گردید.

رییس هیأت پرورش اندام آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه سه رده مسابقات روز پنجشنبه و دو رده آن در روز جمعه برگزار شد، ادامه داد: نزدیک 200 شرکت کننده از سطح استان و در قالب تیم های مختلف در این دو روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

علی نیکرزم با اشاره به عدم برگزاری نیمه اول این مسابقات در سال جاری به دلیل همه گیری ویروس کرونا افزود: این مسابقات 29 امین دوره از مسابقات پرورش اندام استان بود و امیدواریم بتوانیم تیم خوبی را از خروجی آن برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور آماده نماییم که با توجه به برنامه ریزی های انجام شده قصد داریم میزبان مسابقات قهرمانی کشور سال آینده نیز باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش اندام کاران آذربایجان شرقی در تبریز به رقابت پرداختند

پرورش اندام کاران آذربایجان شرقی در تبریز به رقابت پرداختند