مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 05:502021-02-13اقتصادي

همکاری 100 پزشک متخصص با موسسه امدادگران عاشورای استان مرکزی


مدیرعامل امدادگران عاشورای استان مرکزی از همکاری داوطلبانه 100 پزشک متخصص و فوق تخصص با موسسه امدادگران عاشورا در استان خبر داد.

- رحیم عبدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک،با اشاره به طی مراحل اخذ مجوز رسمی جهت فعالیت مجموعه امدادگران عاشورا استان مرکزی اظهار کرد: اقدامات تکمیلی این مجموعه جهت اخذ مجوزات لازم شامل تصویب ساختار مجموعه و تعیین اعضای هیئت مدیره انجام شده است.

وی بیان کرد: در مجموعه امدادگران عاشورا استان مرکزی، گروهی 100 نفره از پزشکان متخصص و فوق تخصص عضویت داشته و ارائه خدمات به بیماران سرطانی و صعب العلاج را هدف گذاری کردند.

مدیرعامل امدادگران عاشورا استان مرکزی ادامه داد: بنا بر درخواست بیمار، در منزل با بیمارستان ویزیت انجام شده، سرکشی هفتگی و حتی خریداری دارو برای خانواده های کم درآمد توسط پزشک از جمله برنامه های این مجموعه به شمار می رود در حالی که ساماندهی این تعداد از متخصصان جهت ارائه خدمات درمانی امری بی سابقه است.

عبدی عنوان کرد: رسالت دوم مجموعه امدادگران عاشورا رسیدگی معیشتی به خانواده های ضعیف بوده که جامعه هدف شناسایی و در چندین مرحله کمک های نقدی و سبد کالا توزیع شده است.

وی گفت: بیش از 300 خانواده آسیب پذیر که بیمار سرطانی دارند، در سطح استان شناسایی شده و خدمات لازم به آنها از سوی مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری 100 پزشک متخصص با موسسه امدادگران عاشورای استان مرکزی

همکاری 100 پزشک متخصص با موسسه امدادگران عاشورای استان مرکزی