مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:002021-02-13بين الملل

اعزام متخصصان روس برای ارزیابی وضعیت کرونا در تاجیکستان


وزیر کار، مهاجرت و اشتغال تاجیکستان گفت: «مسکو» برای تصمیم گیری در مورد ازسرگیری ارتباط هوایی با «دوشنبه» کمیسیونی را برای ارزیابی وضعیت اپیدمیولوژی به این کشور اعزام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، شیرین امان زاده وزیر کار، مهاجرت و اشتغال تاجیکستان در نشست مطبوعاتی نتایج مذاکرات با همتایان روس خود را تشریح کرد.

بنابر سخنان وی، طرف روسیه اعلام کرده کمیسیونی را برای ارزیابی وضعیت اپیدمیولوژی به تاجیکستان اعزام می کند و بر اساس نتایج سفر این کمیسیون در مورد ورود شهروندان تاجیکستان به روسیه تصمیم گیری می شود.

امان زاده در این نشست مطبوعاتی خاطرنشان کرد: از سال جدید میلادی تاکنون هیچ مورد جدید ابتلا به کووید 19 در این کشور ثبت نشده است.

به گفته وی، وزارت مذکور درخواست های بسیاری از شرکت های روسیه برای اعزام مهاجران کاری دریافت کرده است، اما به دلیل بسته بودن مرزها و ممنوعیت ورود شهروندان به فدراسیون روسیه این امر غیرممکن شده است.

بنابر گزارش دولت روسیه، گروهی از متخصصان خدمات فدرال نظارت بر حمایت از حقوق مصرف کننده و رفاه انسانی برای ارزیابی وضعیت اپیدمیولوژی در تاجیکستان وارد این کشور می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام متخصصان روس برای ارزیابی وضعیت کرونا در تاجیکستان

اعزام متخصصان روس برای ارزیابی وضعیت کرونا در تاجیکستان