مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:052021-02-13بين الملل

ضدانقلاب دوگانه می سازد؛ از زمین تا آسمان


شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و رسانه های ضدانقلاب درحالی عدم موفقیت ایران در یک پروژه فضایی را شکست ایران جلوه می دهند که در مقابل عدم موفقیت کشورهای دیگر در این حوزه سکوت می کنند.

- مجله فارس پلاس: چند روز پیش نمونه اولیه راکت استارشیپ متعلق به شرکت اسپیس ایکس هنگام فرود در ایالت تگزاس آمریکا  منفجر شد.

برای به پرواز درآوردن راکت استارشیپ طی چندماه گذشته است که در تمام این تست ها، این راکت نتوانسته با موفقیت بر روی زمین فرود آید و یا اینکه بر روی پرتابگر منفجر شده است.

البته این  شکست ها در پروژه های علمی، موضوع عجیبی نیست و حتی لازمه پیشرفت محسوب می شود اما آنچه غیرطبیعی است واکنش دوگانه رسانه های ضدانقلاب در قبال چنین اتفاقی است.

پس از گذشت یک هفته از انفجار راکت ماهواره بر آمریکایی، شبکه های ماهواره ای فارسی زبان هیچ خبری از عدم موفقیت متخصصان آمریکایی منتشر نکرده اند اما کافی است عملکرد آن ها را با اتفاقی مشابه در ایران مقایسه کنیم.

دقیقاً یک سال پیش ماهواره ظفر با موفقیت به فضا پرتاب شد ولی در آخرین لحظات نتوانست با سرعت کافی در مدار تعیین شده قرار بگیرد و سقوط کرد.

 رسانه های ضدانقلاب در آن زمان، علاوه بر پوشش صد در صدی این عدم موفقیت، در برنامه های مختلف خود سعی کردند تا این موضوع را شکست بزرگی برای تمام ایران ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضدانقلاب دوگانه می سازد؛ از زمین تا آسمان

ضدانقلاب دوگانه می سازد؛ از زمین تا آسمان