مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:102021-02-13سياسي

3 پیشنهاد برای اصلاح بودجه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اینکه دولت یا سازمان برنامه و کارشناسان این سازمان چه تحول ساختاری طی دوهفته گذشته در بودجه ایجاد کرده اند جای سوال است، - ما اگر قرار است خرجی کنیم و هزینه ای بتراشیم، بهتر است به جیب مان که همان منابع و درآمدهاست، نگاهی بیندازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اینکه دولت یا سازمان برنامه و کارشناسان این سازمان چه تحول ساختاری طی دوهفته گذشته در بودجه ایجاد کرده اند جای سوال است، به همین خاطر پیش بینی می شود که با یکسری جابه جایی های کلی و خنثی در برخی سر فصل ها، لایحه 1400 مجددا به دست نمایندگان مجلس برسد.

اگر وعده دولت محقق شود، روز یکشنبه قرار است لایحه بودجه1400 که دو هفته پیش در صحن علنی مجلس رد شد، با اصلاحیه جدید بار دیگر به مجلس بیاید.

اما مشکل اصلی لایحه بودجه چیست و چرا این همه وقت و انرژی محافل رسمی و غیررسمی کشور صرف این موضوع شده است.

مساله دقیقا این است که شوربختانه بودجه ای که باید ابزار بهبود اقتصاد باشد، حالا با کسری قابل توجهی که خواهد داشت، می تواند معیشت و رفاه ایرانیان را درگیر خود سازد.

براین اساس، لایحه بودجه ای که دولت به مجلس ارائه داده بود، درکنار اینکه در شرایط سخت مالی دولت، انبساطی و پرحجم است، در سوی دیگر اثرات مثبت آن صرفا رفاه معدود اقشار خاص را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 پیشنهاد برای اصلاح بودجه

3 پیشنهاد برای اصلاح بودجه