مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-13ورزشي

معرفی نفرات برتر مسابقات بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های خراسان رضوی


مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی با معرفی نفرات برتر روز دوم رقابت ها در بخش های مختلف به پایان رسید.

- ایسنا/خراسان رضوی مسابقات بدنسازی و پرورش اندام قهرمانی باشگاه های خراسان رضوی با معرفی نفرات برتر روز دوم رقابت ها در بخش های مختلف به پایان رسید.

بعد از گذشت مدت ها وقفه به دلیل شرایط خاص کرونایی حاکم بر ورزش ایران، مسابقات بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های خراسان رضوی در دو روز، با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان طرقبه شاندیز خراسان رضوی برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.

این مسابقات میهمانان ویژه ای از شبکه بهداشت و درمان داشت که بر روند رعایت پروتکل های بهداشتی نظارت کردند و در پایان تیم برگزار کننده نمره قبولی از سوی کارشناسان این حوزه گرفت.

جبار قوچان نژاد معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مهدی سلاطین رییس اداره ورزش و جوانان مشهد و امیر زارعی رییس اداره ورزش و جوانان طرقبه شاندیز از جمله بازدید کنندگان این رقابت ها بودند که ضمن تقدیر از برگزاری این رقابت ها توسط هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از نفرات برتر تقدیر کردند.

در بخش تیمی بادی کلاسیک این مسابقات، باشگاه سهراب و سامان، اورال3 و دانش و ورزش ساقی به ترتیب در جایگاه اول تا سوم قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی نفرات برتر مسابقات بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های خراسان رضوی

معرفی نفرات برتر مسابقات بدنسازی و پرورش اندام باشگاه های خراسان رضوی