مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:152021-02-13حوادث

30درصد از مغازه های بازارچه مهاباد در آتش سوخت/4نفر مجروح شدند


بزرگترین بازارچه کالاهای خارجی مهاباد ساعت 12 جمعه شب دچار آتش سوزی شد و ماموران ایستگاه های آتش نشانی با حضور به موقع در محل حادثه، موفق به مهار آتش سوزی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، آتش سوزی در راسته قدیم بازارچه معروف به اصغری روی داد و مأموران ایستگاه های آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

این بازارچه که با عنوان بازارچه کالاهای خارجی اصغری مهاباد معروف است و در بلوار شهید محمد امین احمدی مهاباد واقع شده، ساعت 30 دقیقه بامداد امروز شنبه دچار آتش سوزی شد.

فرماندار مهاباد در خصوص آخرین وضعیت این حادثه در گفتگو با خبرنگاران از مهار شدن آتش سوزی در بازارچه مهاباد خبر داد و گفت: آتش سوزی بازارچه اصغری مهاباد شب گذشته در ساعت 12 و 30 دقیقه بامداد شنبه رخ داد و به علت اینکه این بازار بازارچه پوشاک بود آتش سوزی سریع گسترش پیدا کرد.

عارف خضرلو با بیان اینکه بعد از شروع آتش سوزی و تماس شاهدین عینی با آتش نشانی، همکاران بعد از چهار دقیقه در محل حاضر و اقدام به مهار آتش کردند ادامه داد: برای مهار هر چه سریع تر آتش، همکاران آتش نشانی از تمام امکانات و توان خود استفاده کرده و نیز نیروهای کمکی از شهر نقده برای مهار آتش در محل حاضر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30درصد از مغازه های بازارچه مهاباد در آتش سوخت/4نفر مجروح شدند

30درصد از مغازه های بازارچه مهاباد در آتش سوخت/4نفر مجروح شدند