مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:302021-02-13سياسي

مدیرکل سابق محیط زیست استان سمنان به 10 سال حبس محکوم شد


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان گفت: مدیرکل سابق محیط زیست استان سمنان با صدور دادنامه قطعی به 10 سال حبس محکوم شده است.

- محمدشریف ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از صدور نخستین کیفرخواست ترک فعل مسؤولان و مدیران در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان بیان کرد: در راستای دستورالعمل صادره از سوی رییس قوه قضاییه مبنی بر ورود دستگاه قضایی به ترک فعل مسؤولان و مدیران، توجه به این امر در دستور کار دادستانی قرار گرفته است.

او اضافه کرد: اخیراً در خصوص چهار نفر از مدیران استان سمنان که برخی از آنها مدیران ارشد استان بودند و عدم نظارت و ترک فعل آنها موجب تضییع اموال دولتی شده بود، کیفرخواست صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه ارسال شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان تأکید کرد: مسؤولان استان در انجام وظایف خود اهتمام ویژه داشته و نظارت های خود را بر انجام امور مربوطه و عوامل زیرمجموعه بیشتر کنند.

ابراهیمی گفت: در خصوص پرونده مدیرکل سابق محیط زیست استان سمنان دادنامه قطعی صادر شده است که در آن علاوه بر سایر مجازات ها، شخص مدیرکل به 10 سال حبس، معاون وقت او به پنج سال حبس و سایر افراد دخیل در پرونده به 20 و 21 ماه حبس محکوم شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل سابق محیط زیست استان سمنان به 10 سال حبس محکوم شد

مدیرکل سابق محیط زیست استان سمنان به 10 سال حبس محکوم شد