مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:352021-02-13فرهنگي

برگزاری آیین تجلیل از عوامل سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه


با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه آیین تجلیل از عوامل سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیین تجلیل و تکریم عوامل اجرایی و برگزار کنندگان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه با حضور برگزار کنندگان این جشنواره در سالن همایش های حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه برگزار شد.

بهرام فاضلی راد در آیین تجلیل از عوامل اجرایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه اظهار کرد: یادی می کنیم از امام راحل، شهدای انقلاب، شهدای دفاع مقدس، شهدای حرم، شهدای سلامت و کلیه عزیزانی که از جان خود گذشتند تا این انقلاب پایدار و پابرجا بماند و از آنجا که هرچه داریم از قِبل این ایثارگری ها است، برماست که در آغاز هر کاری بعد از ذکر نام خداوند متعال، از این سلحشوران تکریم کنیم.

وی در خصوص جایگاه حوزه هنری افزود: حوزه هنری شجره طیبه ای است که از آغاز پیدایش تا امروز بالنده بود و همچون مأمن امنی، همیشه آرامش ویژه ای را برای مخاطبان هنرمند خود در استان به همراه داشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: و از آنجا که نیت خیری در بنیانگذاری این ارگان بزرگ فرهنگی بوده، همچنان این خیریت بر امور این حوزه جاری است و می توان آن را در تمام برنامه هایی که برگزار شده، مشاهده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آیین تجلیل از عوامل سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه

برگزاری آیین تجلیل از عوامل سی و نهمین جشنواره فیلم فجر کرمانشاه