مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:452021-02-13سياسي

برگزاری کنفرانس مهندسی قابلیت اطمینان و ایمنی


رییس مرکز تحقیقات ایمنی دانشگاه شیراز از برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی قابلیت اطمینان و ایمنی از 28 تا 30 بهمن به میزبانی دانشگاه شیراز خبر داد.

- محمدرضا نعمت اللهی در گفت و گو با خبرنگار مهر ، عنوان کرد: با توجه به نیازهای روزافزون کشور به دانش و فناوری های ایمنی و تربیت کارشناسان و متخصصین موردنیاز در زمینه ایمنی، از 4 سال پیش تصمیم به توسعه مرکز تحقیقات ایمنی در قالب دانشکده ی ایمنی گرفته شد.

وی، افزود: دانشگاه شیراز نخستین دانشگاه ایران است که به صورت رسمی، از سال 1383 به مبحث ایمنی، در قالب مرکز تحقیقات ایمنی وارد شده است.

نعمت اللهی، ادامه داد: دانشکده ایمنی، دانشکده ای چند وجهی است که اغلب رشته های آکادمیک قدیم و جدید را در بر می گیرد و در همه علومی که به نحوی به بحث ایمنی و قابلیت اطمینان ارتباط دارند، وارد می شود؛ به همین دلیل با تأسیس این دانشکده، ارتباطی چندگانه با وجوه مختلف علم و صنعت در داخل و خارج دانشگاه برقرار خواهد شد.

به گفته دبیر ششمین کنفرانس بین المللی مهندسی قابلیت اطمینان و ایمنی، مراحل ابتدایی ثبت و احداث این دانشکده انجام شده است و اکنون دانشگاه شیراز در پی تصویب بودجه دولتی و نیز بررسی میزان مشارکت چند نهاد سرمایه گذاری خصوصی است و امید است بتوان در مدت زمانی کوتاه این دانشکده را افتتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنفرانس مهندسی قابلیت اطمینان و ایمنی

برگزاری کنفرانس مهندسی قابلیت اطمینان و ایمنی