مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 بهمن 1399 ساعت 06:552021-02-13سياسي

نوروزی: از ظرفیت نخبگان برای توسعه گلستان استفاده شود


نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس با اشاره به اینکه در استان گلستان عقب ماندگی های تاریخی داریم، گفت: نیاز است با کمک گرفتن از نظر نخبگان و دلسوزان و با همکاری نمایندگان و مسئولان استان برای توسعه گلستان گام برداریم.

- ایسنا/گلستان نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس با اشاره به اینکه در استان گلستان عقب ماندگی های تاریخی داریم، گفت: نیاز است با کمک گرفتن از نظر نخبگان و دلسوزان و با همکاری نمایندگان و مسئولان استان برای توسعه گلستان گام برداریم.

رحمت الله نوروزی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای سال 1400 نیاز است که مجمع نمایندگان، استاندار و مدیران استان تمام تلاششان را انجام دهند تا پیش از اینکه دولت جدید شکل بگیرد، بتوانیم فضای استان را به طور واقعی بر اساس نقشه ترسیم کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید این مسئله را با نظر نخبگان، فرهیختگان و دانشگاهیان دنبال کنیم، افزود: بعد از ترسیم یک نقشه، از دولت جدیدی که سال آینده سر کار می آید باید خواستار مطالبه مردم استان در جهت رفع عقب ماندگی ها باشیم.

نوروزی تأکید کرد: امیدواریم با شکل گیری ارتباط مؤثر بین نخبگان و دلسوزان و نمایندگان مردم استان در مجلس و مسئولان استان، بتوانیم گام های اساسی را در چهل سالگی دوم انقلاب برای توسعه گلستان برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوروزی: از ظرفیت نخبگان برای توسعه گلستان استفاده شود

نوروزی: از ظرفیت نخبگان برای توسعه گلستان استفاده شود